Selamat Datang ke LADYBIRD 2 U!



Kami menjual koleksi aksesori rambut untuk baby dan kanak-kanak. Kesemua koleksi adalah 'home made' dan asli. Stok adalah yang tersedia. Untuk sebarang tempahan, sila rujuk SYARAT2 TEMPAHAN. Sila pastikan anda baca syarat2 tersebut untuk mengelakkan sebarang kekeliruan maklumat.



==============================================================================================================

Kalau nk beli, cepat2 email @ YM saya. Harga yang dipamerkan masih BELUM ditawar. DISKAUN akan diberi bagi pembelian melebihi 3 item ke atas dan FREE GIFT bagi pembelian melebihi RM50.00 dalam satu resit. (Offer batal sekiranya SALE sedang berlangsung).

Jgn lupa, klik gambar utk imej yg lebih BESAR.



Selamat menjamu mata...BestFreeDesign.Com border=

==============================================================================================================
KEDAI DITUTUP!!!
Untuk makluman semua customer, kedai akan ditutup sehingga diberitahu kemudian. Saya teramat bz hujung tahun ini. Harap maklum. TQ
*******************************************************


HazdiHomeDecor - Giveaway

at 8/15/2010 09:50:00 PM
Salam,

Ini adalah kali pertama Ladybird2U menyertai GA iaitu HazdiHomeDecor-GA. Sblm ni tak pernah pun.. tengok2 je.. tapi selepas di sarankan oleh empunyer kedai sendiri (smlm g umh HDD beli barang) beliau cadangkan saya try luck. Tengok pada giveawaynya pun sungguh menarik.. semua benda tu saya suka sbb saya nk guna & mmg amat memerlukannya..kalo beli sure beratus kan... so, inilah cara tebaik untuk saya dapatkan semua tu secara free (insyaAllah jika diizinkan Tuhan). Ada juga boleh mencuba. Siap tahu andalah peserta bertuah itu. Klik gambar atau link http://hazdihomedecor.blogspot.com/ utk ke blog beliau.




Mari kita lihat, apa PESANAN PENAJA.
Sempena nak menyambut Ramadhan ini, HAZDIHOMEDECOR nak buat GIVEAWAY!!!! sebagai tanda terima kasih di atas sokongan dari para pelanggan selama ini.

Syarat² untuk menyertai GA ini mudah iaitu :

1.belila apa2 barang dengan nilai minimum RM 15 (tidak termasuk postage yeee...) - akak, saya Yusma. Sya da beli semalam yer. Total sume rm48.00. Saya yg dtg umh akak ptg semlam. Hope akak ingat saya.
2.link kan http://hazdihomedecor.blogspot.com/ di blog anda + wajib jadi follower - saya da follow HDD
3.buat entry mengenai GA ini samada di BLOG/FACEBOOK/TWITTER - dah buat di blog
kalau anda buat tugas2 di atas, anda dah dapat 1 nama

Opss.... tapi tunggu dulu HHD nak bagi extra bonus lagi iaitu :
EMAIL (cc to me) or TAG kpd rakan2 anda mengenai GA ini : 1 nama - dah tag di facebook


Last but not least, sila tinggalkan KOMEN beserta link mengenai GA ni : 1 nama - dah tinggalkan jejak


1.Giveaway ini berlangsung dari 9.8.2010 - 31.8.2010.
2.5 pemenang bertuah akan menerima hadiah bernilai RM 150 (hadiah sprt gambar di atas)
3.Pemenang akan diumumkan pada minggu pertama
September 2010










Signature