Selamat Datang ke LADYBIRD 2 U!



Kami menjual koleksi aksesori rambut untuk baby dan kanak-kanak. Kesemua koleksi adalah 'home made' dan asli. Stok adalah yang tersedia. Untuk sebarang tempahan, sila rujuk SYARAT2 TEMPAHAN. Sila pastikan anda baca syarat2 tersebut untuk mengelakkan sebarang kekeliruan maklumat.



==============================================================================================================

Kalau nk beli, cepat2 email @ YM saya. Harga yang dipamerkan masih BELUM ditawar. DISKAUN akan diberi bagi pembelian melebihi 3 item ke atas dan FREE GIFT bagi pembelian melebihi RM50.00 dalam satu resit. (Offer batal sekiranya SALE sedang berlangsung).

Jgn lupa, klik gambar utk imej yg lebih BESAR.



Selamat menjamu mata...BestFreeDesign.Com border=

==============================================================================================================
KEDAI DITUTUP!!!
Untuk makluman semua customer, kedai akan ditutup sehingga diberitahu kemudian. Saya teramat bz hujung tahun ini. Harap maklum. TQ
*******************************************************


Printed Label da sampai!

at 8/13/2010 12:11:00 AM
Salam,

Hari ni entry eksyen sikit.. ekeke..



Ni la dia printed label yg sya order dari cik Zubaidah..saya design simple2 je..takmau serabut2... trimasss byk2.... rasa cam nk jahit kt sume baju lam lemari tu jer.. actualy printed lable ni la yg akan saya jahit pada headband saya.. takde sample la pulak.. tp insyaAllah saya akan cuba load sample headbands yg dijahit lable next week. Skrg saya tgh bz menyiapkan tempahan utk customer saya.. Sape nk order boleh la order skrg utk Raya.. Custom made juga diterima... yg penting tanya.. tak tanya tak tahu.. huhuhu...


Yang ni untuk apa pun saya tak tahu. Gatai tgn p print.. actualy saya troubleshoot printer opis yg jem lama da...test printer opis..sblm ni printer tak leh pakai.....alang2 test print (kuar msg ntah hape2) bek print terus je.. ekeke...ada gak pekdahnyer.. cadang nk letak kat packaging @ free gif item.. huhuhu

Signature